Brandmovie PIP Studio
Bijvoorbeeld via de verschillende sociale media kanalen als Youtube en Facebook, op beurspresentaties vertoond op groot scherm, bij presentaties aan winkeliers of tussenhandel, materiaal wat verstuurd wordt aan de pers, of vertoond op schermen in winkels. De mogelijkheden van branmovies zijn oneindig.
Over PIP Studio:
'Happy Products for Happy People'
PIP is geboren in een klein dorpje aan de zee en is de jongste telg in de familie. Zij heeft drie oudere broers en een parkiet, eigenlijk een agapornis ook wel ‘lovebird’ genoemd. De parkiet heet Tjommy en kan zijn eigen naam zeggen. Tjommy zit altijd op haar hoofd of schouder en gaat overal mee naartoe. Haar eigenlijke naam is Catharina, maar iedereen kent haar als PIP. PIP was het eerste woord dat zij ooit sprak en haar broers begonnen haar zo te noemen. Snel daarna volgde de rest van de familie en tegenwoordig weet men niet beter dan dat ze PIP heet.
Nadat zij afstudeerde aan de Academie van Schone Kunsten kocht zij een oud, vervallen Victoriaans huis aan de rand van de stad. Het huis was verveloos, de tuin een wildernis, maar PIP was op slag verliefd toen zij het zag. Het meest bijzondere vond zij het intense noorderlicht dat het huis verlichtte als de zon scheen en haar deed herinneren aan het dorp waar zij geboren was.
PIP creëerde haar studio op de zolder van haar huis en noemde het PIP studio.
Als je de vrienden van PIP naar haar persoonlijkheid vraagt, zullen ze ongeveer het volgende zeggen; ‘eerlijk en authentiek. PIP kan niet tegen onrecht, dan wordt ze spin nijdig, zij heeft een buitengewoon sterk ontwikkelde ethische moraal. PIP geniet met volle teugen van het leven en alhoewel zij relaxed in de omgang is, gaat zij bij het ontwerpen van haar creaties tot het uiterste en het liefst nog een beetje verder. Op dat gebied weet ze exact wat ze wil en hoe ze het wil en ze gaat door het vuur om het zover te krijgen. Hoewel PIP wel luistert naar de meningen van andere mensen –die zij respecteert- volgt zij uiteindelijk altijd haar eigen intuïtie en doet wat haar hart haar ingeeft’.
PIP ontwerpt producten die ze zou willen kopen als zij ze kon vinden, hetgeen meestal niet het geval is. Haar visie op ontwerpen van haar hand is eigenlijk heel eenvoudig, praktisch en recht doorzee; ‘als ik een product maak, moet het zo goed zijn dat ik het zelf zou willen houden, of wanneer ik het aan een vriend of familie lid schenk, het een stukje blijdschap en vreugde geeft. Als deze emotie er niet is, kan het geen echt PIP product zijn’.